Sunday, 22 July 2012

be strong


memang saya dah kuat pun . saya rasa saya dah boleh teruskan hidup dengan hepi tanpa memikirkan awak . saya dah boleh trima awak dengan orang lain walaupun belum sepenuhnya . saya sudah mula maafkan awak . tapi, kadang kadang, datang juga hari yang saya asyik terfikir kan awak, terlalu rindu kan awak , dan hati jadi sakit terfikir fikir kenapa awak sampai hati buat hati sy begini . bila hari macam tu datang, memang saya rasa selemah lemahnya . tp, sy percaya, esok masih ada dan esok adalah hari yang baru . dan, dengan setiap hari yg saya lemah tu, sy akan jadi lebih kuat , sehingga satu hari nanti, saya hati sy akan kuat sepenuhnya untuk hidup tanpa bayangan awak :) 

Thursday, 19 July 2012

dari hati

pesanan dari hati...
tanpa dia....
aku masih disini,masih bernafas dan gagah berdiri meneruskan perjalanan..
tanpa dia...
aku masih disayangi,dicintai oleh keluarga dan sahabat...
tanpa dia...
aku masih mampu tersenyum walau hati terluka...
masih kenal erti kebahagiaan...
wahai "Sidia" aku akur dan pasrah dengan qada dan qadar..
MUNGKIN kita telah ditetapkan bukan utk bersama...:)

Wednesday, 11 July 2012

berpura-pura


mencintai seseorang adalah hal yang paling terindah namun betapa menyakitkan kalau orang yang kita cintai sama sakali tidak pernah mencintai kita dan yang lebih menyakitkan lagi kalau orang yang kita cintai hanya berpura2 mencintai kita




Sunday, 8 July 2012

lepaskan..

kdg2 aq x ase cm bodoh sgt..
memilih die,& mmpercayai die.
dan pling x sngka die lpskn aq cm 2 je..
tanpe prthankn...apepun bnde dh jd kn..
mgkin ini jln t'bek tuk aq & die..
hope die bhgia brsama org yg bkl mnjdi plihan hatinya..
aq lpskn die dgn ikhlas,wlaupun die bnyk wat aq skit ati..
apepun aq x kn pnh lupakan die..
thankzz meor ahmad salihin tuk sgalanya..



Tuesday, 3 July 2012

kehidupan..


...Hidup ini sussh kita nak Duga..kadang-kadang kita rasa Dekat degan Seseorang tu,tapi sebenarnya
Jauh..walaupun kita dapat Genggam Tangan dia.belom tentu Hati dia kita dapat Selami..mungkin kita boleh buat dia Ketawa tapi kita tidak tahu apa makna Senyumannya..bila dia Menangis,kita sangka kita dapat Memujuknya..walhal,Kehadiran kita Langsung Tak Disenangi..rencah dunia,kita takkan tahu siapa Kawan dan Lawan sehingga sampai saat kita Jatuh Tersunggkur adakah tangan Dihulurkan atau kita Ditinggalkan..